ساخت نمایشگر کنتور کرونه

در حال حاضر در شرکتهای آبفا از تعدادی کنتور حجمی که ساخت شرکت کرونه هلند است استفاده می شود. خرابی نمایشگر های آن بر اثر آبگرفتگی حوضچه های کنتور و رسیدن رطوبت به سیستم الکترونیکی که منجر به ایجاد خطا در عملکرد یا خارج شدن سیستم از مدار می شود ما را نیازمند طراحی و ساخت نمونه مشابه آن در داخل کشور می نماید.

اهمیت و ضرورت موضوع

تمامی شرکت های آبفای کشور که از این نوع کنتورها استفاده کرده اند. مانند : آب و فاضلاب مازندران ، آب و فاضلاب خراسان رضوی ،آب و فاضلاب خوزستان ،آب و فاضلاب خراسان جنوب ی

شرح کلی مسئله

در حال حاضر در شرکتهای آبفا از تعدادی کنتور حجمی که ساخت شرکت کرونه هلن د است استفاده می شود . خرابی نمایشگر های آن بر اثر آبگرفتگی حوضچه های کنتو ر و رسیدن رطوبت به سیستم الکترونیک ی که منجر به ایجا د خطا در عملکرد یا خارج شدن سیستم از مدار می شود ما را نیازمند طراحی و ساخت نمونه مشابه آن در داخل کشور می نمای د .

هدف اصلی

برای ساخت این نمایشگر در داخل کشور تا به حال اقدامی نشده است.

اهداف فرعی

پیشینه مسئله و مفاهیم علمی مرتبط با مسئله

آنالیز عملکرد

✓ محصول تولید شده باید قابلیت نمایش خروجی آب بر حسب لیتر برثانیه و متر بر مکعب بر ساعت را داشته باشد. ✓ محصول باید دارای قابلیت نصب بر روی بدنه کنتور با سایز های مختلف را داشته باشد. ✓ محصول باید قابلیت محاسبه مجموع را بر حسب متر مکعب بر ساعت به صورت مجموع مثبت و منفی را داشته باش د. ✓ محصول باید خروجی 20 – 4 میلی آمپر برای دبی لحظه ای را داشته باشد. ✓ محصول باید خروجی RS485 را داشته باش د و بتواند اطلاعات را به صورت یکجا جهت ارسال آماده کن د . ✓ محصول باید قابلیت نصب در فاصله حداقل 20 متری از بدنه کنتور با خطای نزدیک به صفر جهت محاسبات را داشته تا بتوان در خارج از حوضچه نصب شده تا آبگرفتگی حوضچه های کنتور باعث خرابی مجدد نشود . ✓ محصول باید در مقابل نوسانات برق مقاومت لازم را داشته و نویزهای مختلف ، اختلالی در عملکرد دستگاه ایجاد نکند . ✓ محصول ساخته شده باید توان کالیبره شدن را داشته باشد.

تجزیه و تحلیل علل ریشه‌ای

حوزه تخصصی مسئله

آب و خاک, کنترل ابزار دقیق

حوزه کاربرد مسئله

سایر

راه حل های ممکن در ارائه پاسخ

راه حل هایی که دارای جذابیت نمی باشند

ویژگی ها و خروجی هایی را که فناوری مورد درخواست می بایست داشته باشد

از بعد اقتصادی و مالی رفع مساله، تا چه میزان هزینه ای مقرون به صرفه تلقی خواهد شد و حاضرید برای آن هزینه کنید؟

نوع همکاری مطلوب شما با ارائه دهنده راهکار

خرید تضمینی محصول

دانلود فایل پیوست

در صورتی که راه حل دارید برای حل این چالش دیدگاه خودتون بنویسید تا با شما تماس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام فایل:

اندازه فایل: