تولید محصولات شوینده پایدار برپایه بیوتکنولوژی

محصولات تمیزکننده بیوتکنولوژی به دلیل نحوه عملکرد و توانایی استخراج مقدار بیشتری آلودگی از سطوح را دارند . محصولات تمیزکننده بیوتکنولوژی توانایی شکستن و از بین بردن آلودگی از طریق هیدرولیز و تجزیه بیولوژیکی دارند. روش پاک کردن بیوتکنولوژی علاوه بر اینکه زمان عملکرد مکانیکی کوتاهی دارد حین فرآیند تمیز کردن و پس از آن، از مزایای زیادی نیز برخوردار است. به دلیل ویژگیها و عملکرد محصولات بیوتکنولوژی امکان تولید محصولات تمیزکنندهای فراهم میشود که غلظت بالایی دارند و حاوی مقادیر بسیار کمی از مواد شیمیایی) عمدتا سورفاکتانت‌ها (هستند که میتواند قبل از استفاده رقیق شوند. استفاده از محصولات پاک کننده بیوتکنولوژی، نظافت را به بعد جدیدی آورده است. در حالی که پاک کننده‌های شیمیایی سنتی توانایی انحلال یا امولسیون کردن آلودگی را دارند. یکی از چالش های شتاب دهنده پیشگامان کمک به رفع این مورد بوده است.

اهمیت و ضرورت موضوع

شرح کلی مسئله

محصولات تمیزکننده بیوتکنولوژی به دلیل نحوه عملکرد و توانایی استخراج مقدار بیشتری آلودگی از سطوح را دارند . محصولات تمیزکننده بیوتکنولوژی توانایی شکستن و از بین بردن آلودگی از طریق هیدرولیز و تجزیه بیولوژیکی دارند. روش پاک کردن بیوتکنولوژی علاوه بر اینکه زمان عملکرد مکانیکی کوتاهی دارد حین فرآیند تمیز کردن و پس از آن، از مزایای زیادی نیز برخوردار است. به دلیل ویژگیها و عملکرد محصولات بیوتکنولوژی امکان تولید محصولات تمیزکنندهای فراهم میشود که غلظت بالایی دارند و حاوی مقادیر بسیار کمی از مواد شیمیایی )عمدتا سورفاکتانتها( هستند که میتواند قبل از استفاده رقیق شوند . استفاده از محصولات پاککننده بیوتکنولوژی، نظافت را به بعد جدیدی آورده است. درحالیکه پاککنندههای شیمیایی سنتی توانایی انحلال یا امولسیون کردن آلودگی را دارند.

هدف اصلی

اهداف فرعی

پیشینه مسئله و مفاهیم علمی مرتبط با مسئله

فناوریهای بیوتکنولوژی در حال توسعه بوده و در حال معرفی به بازار هستند. این روند در مورد فناوریهای جدید ضدعفونیکننده وجود دارد که بهجای ایجاد اختلال در کل فلور میکروبی موجود، از ویروسهایی استفاده میکند که پاتوژن میکروبی )باکتریوفاژها( را هدف قرار میدهد. استفاده از محصولات پاککننده بیوتکنولوژی، نظافت را به بعد جدیدی آورده است . درگذشته، این فناوریها بهطورکلی عملکرد خوبی نداشتند و در بازار چندان پذیرفته نبودند. ولی بهتدریج و با استقبال بیشتر مخاطبان، تقاضا برای این محصولاتی که با این فناوری تولید شدهاند، رو به رشد است، تا جایی که استفاده از آنها در بسیاری از مناطق مجاز است . این افزایش تقاضا برای چنین محصولاتی بهنوبه خود منجر به نوآوری و توسعه چندین فناوری جدید شده است. همانطور که انتظار دارید برخی از آنها بهسرعت ناپدید شدند و برخی دیگر در بازار حضورداشته و به تکامل خود ادامه دادند. بیوتکنولوژی یکی از مهمترین این موارد است و با تحول شرایط بازار، میزان آگاهی مصرفکننده و نیز سهم بازار این محصولات بهطور فزایندهای افزایش مییابد

آنالیز عملکرد

تولید محصولات تمیزکننده با مولکولهای فعال زیستی یا فعال سطح، نیاز به تدوین فرآیندها، رویهها و استانداردهای کیفیت ویژه دارد. در این زمینه تحولات بسیاری رخ داده است و معیارها و فرآیندهای اجرا شده اکنون توسط جامعه علمی به رسمیت شناخته شده است. برای نظافت حرفهای فناوریهای زیستی در حال رشد هستند. محصولات تمیزکننده بیوتکنولوژی به دلیل نحوه عملکرد و توانایی استخراج مقدار بیشتری آلودگی از سطوح را دارند . محصولات تمیزکننده بیوتکنولوژی توانایی شکستن و از بین بردن آلودگی از طریق هیدرولیز و تجزیه بیولوژیکی دارند. روش پاک کردن بیوتکنولوژی علاوه بر اینکه زمان عملکرد مکانیکی کوتاهی دارد حین فرآیند تمیز کردن و پس از آن، از مزایای زیادی نیز برخوردار است.

تجزیه و تحلیل علل ریشه‌ای

حوزه تخصصی مسئله

شیمی, زیست, نانو, آب و خاک, کنترل ابزار دقیق, گیاه شناسی

حوزه کاربرد مسئله

صنایع بسته بندی, صنایع بهداشتی, سایر

راه حل های ممکن در ارائه پاسخ

محصولات تمیزکننده بیوتکنولوژی توانایی شکستن و از بین بردن آلودگی از طریق هیدرولیز و تجزیه بیولوژیکی دارند. روش پاک کردن بیوتکنولوژی علاوه بر اینکه زمان عملکرد مکانیکی کوتاهی دارد حین فرآیند تمیز کردن و پس از آن، از مزایای زیادی نیز برخوردار است.

راه حل هایی که دارای جذابیت نمی باشند

ویژگی ها و خروجی هایی را که فناوری مورد درخواست می بایست داشته باشد

از بعد اقتصادی و مالی رفع مساله، تا چه میزان هزینه ای مقرون به صرفه تلقی خواهد شد و حاضرید برای آن هزینه کنید؟

به دلیل بالا بردن کیفیت و میزان تولید و تکنولوژی های به روز استفاده شده تاثیر بر فروش بسیار چشم گیر میباشد. این محصولات از قابلیت رقابت پذیری بالایی برخوردار میباشد

نوع همکاری مطلوب شما با ارائه دهنده راهکار

سرمایه گذاری مشترک, خرید کامل طرح/فناوری, دریافت لایسنس, ارائه تجهیزات و امکانات

دانلود فایل پیوست

در صورتی که راه حل دارید برای حل این چالش دیدگاه خودتون بنویسید تا با شما تماس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام فایل:

اندازه فایل: