ارائه راهکارهای مدرسه داری الکترونیک

مدرسه داري، چينش کلاسها و برنامه ريزي هر کلاس، ارزيابي دبيران و دانش آموزان و هزار کار ديگر در مدارس، وظايفي است که زمان زيادي از مدير و کادر هر مدرسه را به خود اختصاص مي دهد. اگر بستري فراهم شود تا اين جنس کارها در زمان و با انرژي کمتري اجرايي شود، فرصت براي بهبود کيفيت آموزش و مهارت آموزي دانش آموزان از طرف مدرسه بيشتر خواهد شد.

اهمیت و ضرورت موضوع

مسئله اصلي بهره گيري از فضاي مجازي براي مديريت الکترونيک مدارس جهت افزايش بهره وري مي باشد.

شرح کلی مسئله

هوشمندسازي مدارس، کلمه ايست که در دهه ي اخير بيشتر آن را ميشنويم و اگر عضوي از کادر مدرسه باشيد،احتمالا با آن آشنا هستيد. در مدرسه هوشمند يا الکترونيک از ثبت نام دانش آموز گرفته تا مديريت کلاسها، سيستم کنترل تردد افراد، مديريت حسابداري مدرسه، صدور کارنامه، مديريت بوفه و … همگي در بستر مجازي و در قالب يک پلتفرم ارائه مي شود.

هدف اصلی

مديريت الکترونيک مدارس

اهداف فرعی

بررسي آسان وضعيت تحصيلي دانش آموزان توسط والدين افزايش بهره وري کارکنان در مدارس تعامل موثر والدين با معلم و عوامل مدرسه

پیشینه مسئله و مفاهیم علمی مرتبط با مسئله

آنالیز عملکرد

– مسئله به درستي درک شده باشد . – راهکار حل مسئله به طور واضح ارائه شود. – استراتژي تغيير/تحول در طرح ارائه شده بيان گردد. – دلايل منحصر به فرد بودن راهکار بيان شده باشد – اندازه ، ارزش و پتانسيل بازار هدف و سرعت رشد ايده بررسي شده باشد . – نقشه راه، و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت طرح ، ارائه شود. – تعداد و مشخصات منابع انساني مورد نياز تشريح شود. – سرمايه مورد نياز و محل مصرف آن بيان گردد.

تجزیه و تحلیل علل ریشه‌ای

حوزه تخصصی مسئله

فناوری اطلاعات

حوزه کاربرد مسئله

سایر

راه حل های ممکن در ارائه پاسخ

راه حل هایی که دارای جذابیت نمی باشند

ویژگی ها و خروجی هایی را که فناوری مورد درخواست می بایست داشته باشد

خلاقيت ، نوآوري ، تغيير و يا تحول نسبت به راه حل هاي موجود امکان اجراي ايده در سطح مدارس و تناسب با سازکارهاي آموزش و پرورش ارتباط راهکار پيشنهادي با اهداف استراتژيک سند تحول بنيادين آموزش و پرور ش رابط کاربري زيبا و آسان سرعت بالاي پلتفرم در بالا آوردن اطلاعات کاربردي

از بعد اقتصادی و مالی رفع مساله، تا چه میزان هزینه ای مقرون به صرفه تلقی خواهد شد و حاضرید برای آن هزینه کنید؟

نوع همکاری مطلوب شما با ارائه دهنده راهکار

سایر

دانلود فایل پیوست

در صورتی که راه حل دارید برای حل این چالش دیدگاه خودتون بنویسید تا با شما تماس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام فایل:

اندازه فایل: